بر مبنای ارزش ها و رسالت ترام، بسته‌بندی باید علاوه بر حفاظت از محصول، منجر به ارتقای جایگاه آن در میان کالاهای مشابه شود و بتواند مزیتی رقابتی را برای صاحبان برند خلق کند.

از همان ابتدا که قدم در مسیر طراحی و تولید جعبه‌های مقوایی نهادیم، همواره بدنبال شناسایی نیازهای بسته‌بندی محصولات مشتریان و انطباق

آنها با راهکارهای به‌روز و متمایز بوده‌ایم. بر اساس ارزش‌ها و رسالت ترام باور داریم یک بسته‌بندی ممتاز باید علاوه بر حفاظت از محصول، منجر به ارتقای جایگاه آن در میان

کالاهای مشابه شود و بتواند مزیتی رقابتی را برای صاحبان برند خلق کند

ارزش‌ها و رسالت ترام نشان از رویکرد متمایز در تولید بسته‌بندی دارد

ارتقای کارایی بسته بندی را رسالت خود می‌دانیم

مشتریان ما شرکت‌ها و سازمان‌هایی هستند که محصولات آنها نیاز به بسته‌بندی دارد و به اهمیت بسته‌بندی واقف هستند و نقش تامین‌کننده‌ی بسته‌بندی را در راستای دستیابی به اهداف خود کلیدی می‌دانند. ما ارتقای “کارایی بسته‌بندی” محصولات مشتریان را رسالت خود می‌دانیم و به نیازهای متنوع آنها در حوزه بسته‌بندی پاسخ می‌دهیم.

بدین منظور طراحی، خدمات پیش از چاپ، چاپ و پس از چاپ بسته‌بندی محصولات مشتریانمان را انجام می‌دهیم.

ما مهندسی ارزش انجام می‌دهیم تا بهترین راهکار را با در نظر گرفتن منابع و ارزش‌های مشتریان و استفاده از مواد و تکنولوژی متنوع در اختیار، ارائه دهیم.

منظور از کارایی بسته‌بندی در ترام:

  • محافظت از محصول در برابر عوامل بیولوژیک، آسیب مکانیکی، سموم، حرارت، نور و …

  • افزایش بهره‌وری خط تولید مشتریان از طریق افزایش سرعت بسته‌بندی و کاهش ضایعات حین بسته‌بندی

  • تسهیل حمل محصول با هر تعداد و حجم

  • ایجاد جذابیت و تشویق مشتری نهایی برای خرید

  • ارائه‌ی اطلاعات لازم

  • برندسازی و تمایز از محصولات مشابه

ترام، رسالت خود را ارتقای کارایی بسته بندی محصولات مشتریان می‌داند و با استفاده از مهندسی ارزش و در نظر گرفتن ارزش های مشتریان، راهکارهای متنوعی برای بسته بندی ارائه می‌دهد.
ترام به دلیل ارائه خدمات متنوع چاپ و بسته‌بندی با کیفیت بالا، تجربه مشتری عالی، تحویل سریع سفارشات و ...، انتخاب اول بسته‌بندی برای برند شما است.

دلایل انتخاب ترام

مشتریان ما از طریق ارتقای بسته‌بندی محصولاتشان به دنبال ایجاد ارزش افزوده برای برند خود در بازار رقابتی امروز هستند. آنها باور دارند ترام می‌تواند آنها را نیز در دستیابی به اهدافشان یاری رساند و از طریق تجربیات و دانشی که حاصل سه نسل فعالیت در صنعت چاپ و بسته‌بندی است، بسته بندی متمایزی به آنها ارائه دهد.

ارزش‌های ترام

ترام شرکتی ارزش محور است و فلسفه وجودی آن جدای از مسئولیت‌ها، ارزش‌ها و رسالت آن نیست. ترام خود را در مقابل مشتریان، کارکنان، سهامداران، تامین کنندگان و جامعه مسئول می‌داند. ما بر این باور هستیم که ارزش‌هایمان نه تنها معرف ما بلکه موجب پایداری و رشد ما نیز هستند.

اعتماد TRUST

بر این باوریم که با عمل به تعهدات، حفظ سلامت مالی، رازداری، استفاده از شاخص‌های استاندارد در عملکرد، داشتن ساختاری شفاف و سیستمی، و فعالیت در چهارچوب قانون، ایجاد اعتماد کنیم.

ترام، شرکتی است که با عمل به اصول اخلاقی و حرفه‌ای، اعتماد می‌آفریند.

برازندگی ELEGANCE

معتقدیم برازندگی ما با شناخت ظرافت‌ها، زیبایی، تناسب هندسی، مد و توجه به جزئیات همراه با به کارگیری حواس غیر بصری و استفاده از این قابلیت‌ها در ارائه‌ی راهکارهای متمایز طراحی و تولید محصول و چیدمان محیط کار و آداب معاشرت و تشریفات حاصل می‌گردد.

برازندگی، زیبایی و هماهنگی با اصول طراحی و زیبایی‌شناسی است.

احترام RESPECT

پایبندی به اعتماد متقابل، اخلاق حرفه‌ای، داشتن نگرش برد-برد، صداقت، انتخاب براساس شایستگی، اعتقاد به رابطه‌ی بلند مدت و حفظ حقوق دیگران اساس احترام متقابل در شرکت ماست.

احترام متقابل، اساس فرهنگ سازمانی شرکت ترام است.

برتری ABOVE & BEYOND

بر این باوریم که برتری ما و ذینفعانمان حاصل نوآوری، عملکرد در استاندارد بالا، توسعه‌ی کمی و کیفی منابع انسانی، بهبود مستمر بهره‌وری و کیفیت، توجه به ارزش آفرینی، خدمات رسانی بهتر به مشتری، توسعه‌ی محصول و به‌روز بودن است.

برتری، هدف اصلی ترام است. این هدف با نوآوری، توسعه‌ی منابع انسانی، بهبود بهره‌وری و خدمات عالی به مشتری محقق می‌شود.

توجه MINDFULNESS

منظور از توجه، حساس بودن در قبال مشتریان و نیز حفظ و تخصیص بهینه‌ی منابع، مدیریت ریسک، انتخاب بهینه، رعایت مسائل ایمنی، قانون مداری، اهمیت به محیط زیست، آبروی شخص، و شناسایی ارزش‌ها و پیشینه‌ی ذینفعان و توجه به آنهاست.

توجه، یکی از ارزش‌های اصلی ترام است و بر پایه‌ی اصولی مانند حساسیت نسبت به مشتریان، تخصیص بهینه‌ی منابع و اهمیت به محیط زیست شکل گرفته است.
کارشناسان و مشاوران ترام پاسخگوی شما در زمینه خدمات چاپ و بسته بندی هستند.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

از متخصصان ما در مورد انتخاب راهکارهای مناسب ارتقای بسته‌بندی محصولات خود، درخواست مشاوره فرمایید.

ترام به ارزش‌های بسته بندی پایدار و سازگار با محیط زیست متعهد می‌باشد.

ارزش‌های زیست محیطی ترام در ارائه‌ی بسته‌بندی سبز

ما حفاظت از زمین و مراقبت از این میراث ارزشمند را مسئولیت خود دانسته و در مسیر تولید انواع بسته‌بندی مقوایی و کارتن لمینیتی تلاش نموده‌ایم کلیه‌ی فرآیندها و ساختارهای خود را منطبق بر الزامات زیست محیطی طراحی کنیم. مفتخریم اعلام نماییم که در این راستا توانستیم تندیس ملی صنعت سبز ایران را به پاس احترام به ارزش‌های زیست محیطی و داشتن رویکردی سبز در تولید بسته بندی پایدار، از آن خود کنیم.

برای آشنایی با خدمات چاپ و بسته بندی ما، کاتالوگ ترام را دانلود کنید

برای آشنایی با برندهای برتری که ترام را به عنوان تأمین‌کننده بسته‌بندی خود انتخاب کرده‌اند، کاتالوگ جنرال ترام را دریافت کنید.